Annette Reijersen van Buuren is nieuwe hoofd Delen
Minister Dijkgraaf reikt Gouden Griffel en Gouden Penseel uit op Kinderboekenbal
Gouden Griffel voor Misjka en Gouden Penseel voor Een kleine geschiedenis van de mens door dierenogen

Bij de CPNB is het nieuwe hoofd Marketing, Communicatie en Merk (afdeling Delen) begonnen. Na 22 jaar financiële dienstverlening kijkt Annette Reijersen van Buuren uit naar het boekenvak.
Bij de CPNB is het nieuwe Hoofd Marketing, Communicatie en Merk begonnen. Annette Reijersen van Buuren is merk- en marketingexpert en werkte de laatste vijf jaar bij Delta Lloyd als Manager Brand & Sponsoring. Na een sabbatical werkte zij o.a. als Adviseur Merkstrategie bij Fight Cancer totdat zij begin 2017 bij Stichting CPNB uitverkozen werd voor deze nieuwe job.
Reijersen van Buuren is blij dat ze bij de CPNB aan de slag kan: ’Ik ben altijd al een fervent lezer geweest, heb ook nog Algemene Letteren gestudeerd, en wilde, na 22 jaar, ervaringen opdoen in een andere branche. De boekenbranche is zeer purpose driven, en daar was ik naar op zoek. Bij de CPNB mag ik echt met inhoud bezig zijn, in een vakgebied waar ik erg blij van word.’
Annette zal de komende periode kennismaken met vakgenoten en collega’s in het (boeken)land. Ze is te bereiken via 020 626 49 71 en 06 12 16 48 25 of via a.reijersen@cpnb.nl.